پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 ای بهار آشنایان/ ای سرود هم صدایان/ یاد تو آرامشه دل/ نام تو آسایش جان/ مشرق شور و شکفتن/ سرزمین عشقو عرفان/ جان هستی را تویی دل/ جسم هستی را تویی جان

 
نماهنگ مهدیاران ولایت به ترانه سرایی مصطفی محدث خراسانی به آهنگسازی و خوانندگی سالار عقیلی که توسط علیرضا مرادعلی بیگی و مرسل مصطفی پور تدوین شده است. در این نماهنگ به آمادگی دفاعی و توانایی نیروی هوایی ارتش در برابرفتنه های دوران پرداخته شده است. 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد/ می‌خواهند برجام 2و3و4 را به نخبگان ما بقبولانند/10 راهکار برای «اقدام و عمل» در «اقتصاد مقاومتی»

خبرگزاری فارس: آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد/ می‌خواهند برجام 2و3و4 را به نخبگان ما بقبولانند/10 راهکار برای «اقدام و عمل» در «اقتصاد مقاومتی»

 

  پایگاه صاعقه::حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد، فرمودند: می‌خواهند برجام‌های دیگری را در مسایل منطقه و حتی قانون اساسی تحت عنوان برجام 2و3و4 به نخبگان ما بقبولانند.

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

چراغی را که ایزد برفروزد/هر آن کس پف کند ریشش بسوزد،نمی تونن جلوی آن همه فداکاری شهدا را بگیرن

 

تدوین:علیرضا مرادعلی بیگی،خواننده:رامین بحیرایی آهنگساز:حامد صغیری و سرپرست گروه شاهو تقدیم کرده،با پرواز انواع شکاری وشلیک انواع موشک هوابه هوا ،هوابه زمین/



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

خبرگزاری فارس: مشارکت همگانی در انتخابات نظام را بیمه می‌کند/ جنجال‌های روزمره انتخاباتی مسئولان را از اقتصاد غافل نکند/ تأکید بر حضور چشمگیر و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

پایگاه صاعقه::امام خامنه‌ای عزیز با اشاره به اینکه احتمال جنگ سخت بر ضد ایران، در شرایط کنونی بعید است ولی محال نیست، تأکید کردند: امروز اصلی‌ترین برنامه برای مقابله با نظام اسلامی، جنگ نرم است تا نظام و مردم ایران را از مؤلفه‌های قدرت تهی کنند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه صاعقه::صالحی امیری، رئس کتابخانه ملی و مرکز اسناد ایران فردا با حضور در تبریز در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید مرکز اسناد شمالغرب شرکت می کند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 بیست و پنجم ذیقعده، هم زمان با دحوالارض یعنی گسترش یافتن زمین است.

از امیرالمومنین ـ علیه السلام ـ روایت شده است که فرمودند:
«نخستین رحمتی که از آسمان به زمین نازل شد، در بیست وپنج ذی القعده بود. کسی که در این روز روزه بگیرد و شبش را به عبادت بایستد، عبادت صد سال را که روزش را روزه و شبش را عبادت کرده است خواهد داشت.»

کلیپ شافع محشر

 شعر و دکلمه:سید امیرحسین میر حسینی، تدوین :علیرضا مرادعلی بیگی،پویا دامادی،



ادامه مطلب
تاريخ : 6 / 10برچسب:صاعقه,دعا,, | 22:46 | نویسنده : ali

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

سه دعاست که از پروردگار در حجاب نمی‌ماند و قطعاً مستجاب می‌گردد: (نخست) دعای پدر و مادر در حق فرزندی که نسبت به والدین خود نیکوکار باشد؛ و نفرین ایشان در حق فرزندی که عاق والدین می شود و ...



ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد